lørdag den 21. januar 2012

Første egen fødselsdagskage...

Jeg har fødselsdag næste lørdag og da jeg har en delt familie, som så mange andre, holder jeg det hvert år af to omgange... Her til aften har jeg haft min fars side af familien til aftensmad og kaffe - og SELVFØLGELIG kage! :D

Eftersom den almindelige hverdag for længst har meldt sig, har jeg ikke haft en masse fritid til at nusse om kage. Jeg havde også svært ved sådan at skulle pynte en fødselsdagskage til mig selv. Derfor gjorde jeg ikke det vilde ud af den. Jeg havde et par snegle og nogle prikker til at ligge (af fondant) og så undlod jeg at beklæde den med fondant.

Kagen er en banankage, lagt sammen med en god chokoladesmørcreme og opsmurt med samme :) og så bare pyntet let, med det jeg havde liggende....

Her er lidt billeder.



Nu hvor jeg har brugt sneglene, må jeg finde på noget andet til næste lørdag... hmm... som sagt, er det lidt underligt at pynte til sig selv :) men jeg finder nok på noget.

På gen-læs næste lørdag og fortsat god weekend til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar