fredag den 6. januar 2012

Kage til olden

I går fyldte min gamle oldemor 88, så jeg måtte på besøg med en kage! Selvfølgelig... kage skal der til! <3

Jeg ved hun er glad for chokolade og hun har en meget veludviklet sød tand, så hun skulle selvfølgelig have en chokoladekage, opsmurt med chokoladesmørcreme.

Egentlig havde jeg tænkt at den skulle ligne en gave, men jeg ville heller ikke lave den for stor, så det blev et kompromis på mine kreative udfoldelser. Jeg lavede den som en form for en chokoladeæske, med sløjfe og til og fra mærke.

Her er lidt billeder....







Her ses herligheden i min elskede cake-caddy. Den har virkelig tjent sig selv ind, mange gange, siden jeg købte den!  En fantastisk ting at eje når man, som mig, er glad for at bage :)


Et lille vy af kagen indeni :)

Hun fik kagen om aftenen, hvor jeg tog der over sammen med min mormor. Hun havde haft gæster i løbet af dagen, så det var en god måde at afslutte en god fødselsdag på.
Hun blev virkelig glad og rørt over kagen og blev ved med at sige hvor flot hun syntes den var og turde næsten ikke at skære i den. Kagen smagte rigtig godt og jeg fik af vide af min mormor at få dage efter var den spist! Det må da alligevel siges at være godt klaret for en ældre dame :p

Tillykke med fødselsdagen søde Olde <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar