torsdag den 2. februar 2012

GIVEAWAY!!!

Jeg tror jeg taler på alle bloggeres vegne når jeg siger, at selvom vi først og fremmest er egoistiske mennesker der blogger for vores egen skyld, blogger vi bestemt også for jeres! Vi elsker at få respons og det er herligt når vi kan se og mærke i læsere er der.

I sidste uge nåede bloggen op over 2000 besøgende og det er jeg lidt stolt af, så for at vise alle jer, mine søde læsere, at jeg sætter pris på jer, har jeg valgt at lave en giveaway.
For I som ikke er helt med på hvad det er, går det i sin enkelthed ud på at jeg udlodder en præmie, gratis, som i har en chance for at vinde, ved at følge instrukserne og på den måde "skaffe lodder".

Eftersom valentines day er lidt for tæt på, har jeg valgt at temaet skal være påske, så jeg har kastet min kærlighed på cupcakes/muffins, til det fine påskebord...


Præmien er hvad du ser på billedet...
5 engangssprøjteposer, et sæt med 24 påske-muffinsforme og 24 påske-pynte-stikker, en stor stjernetyl, diverse hjemme-farvede sukker (så ved vi hvad der er i ;) ) og så kan jeg godt lokkes til at sende noget smørcreme med i pakken.

Silikoneformene følger ikke med.



Reglerne er simple:

1 lod: læg en kommentar i dette indlæg.
3 lodder: kommentar + bliv fast læser på bloggen
4 lodder: kommentar + fast læser + link til min giveaway på din blog
5 lodder: kommentar + fast læser + link + tilføj mig til din blogroll

Når du har udført dine opgaver, skal du lige huske at skrive dig ind i min rafflecopter-giveaway så dine lodder bliver aktiverede :) du skal blot trykke for neden hvor der står "
", indtast navn og mail og tryk så på de lodder du har ret til :)


Har du ikke en blog eller en google-konto, kan du selvfølgelig stadig deltage med en kommentar :)

Uanset hvor mange lodder du vil have, må du meget gerne skrive det i din kommentar, så jeg kan følge med...
Jeg vil selvfølgelig også opfordre dig til at "like" Veganske Kager (http://www.facebook.com/pages/Veganske-Kager/145399108891800) på facebook og evt. dele med venner! :)
- det giver desværre ikke ekstra lodder, da det administrativt bliver for besværligt.



a Rafflecopter giveaway

2 kommentarer:

  1. Dét er da en konkurrence jeg for alt i verden ikke vil gå glip af :)
    Tror jeg vil skynde mig at oprette en blog, udelukkende for at kunne linke til din side og få en bedre vinderchance ;-)

    Elsker dine kager, de er fantastisk flotte !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du sød.

      Du er mere end velkommen og selvom du ikke går til yderligheder, lader det til du har en rigtig god vinderchance! Jeg ved ikke hvorfor folk ikke rigtigt tør være med...

      Slet