tirsdag den 21. februar 2012

Valentines day 2012

Jeg har haft SÅ travlt på det sidste med at læse og anede ikke hvordan jeg skulle få tid til at bage også, men jeg havde en aftale med en god veninde, så noget måtte der gøres! :D Hun ELSKER chokolade.. ligesom jeg... men eftersom jeg heller ikke havde haft tid til at handle ind, måtte jeg bruge hvad jeg havde.

Manglen på tid og (næsten-)kravet om chokolade, gjorde at det blev sødt og simpelt, ligesom valentine skal være ;)




En lækker chokoladekage, blød og fugtig, med sprød skorpe. Den blev serveret med et par kugler vegansk vanilje is til, og det var heldigvis et hit! :)

Kagen var næsten væk inden hun tog hjem...


Jeg håber alle har haft en lige så god Valentine som vi havde! Spread the love ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar