torsdag den 27. oktober 2011

Efterårs-agtige citronbomber... yum!

Igen blev det mandag, min mormor kom til spisning, som hun plejer, og jeg måtte naturligvis diske op med en dessert.
Jeg havde noget citronsmørcreme tilbage fra den lygtemand jeg lavede ugen før og besluttede mig for at lave noget, den kunne bruges til.

Jeg opfandt for nogle år siden, en let krydret mandel småkage, som jeg besluttede mig for at justere lidt, til en grovere, mere efterårs-agtig version :)


Jeg syntes faktisk det blev helt godt og de gik rent ind hos mormor, så det var dejligt! Hun var meget begejstret <3 skønt med en mormor der elsker de søde sager man laver...


Jeg har brugt en Wilton tip 32 til at fylde dem med.

Disse lækre citronbomber, kan nemt laves til fine petit fours med en lille tut smørcreme ovenpå og en sommerfugl eller lignende, i fondant!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar