mandag den 10. oktober 2011

Småkage deko, første forsøg!

Jeg har længe gået og kigget på småkage dekorering... men har måttet sjusse mig frem til veganske udgaver af alting, eftersom kagerne somregel indeholder æg og smør og icingen er lavet på æggehvider.... BIG problem. Men jeg fandt frem til en okay første omgang... her er mit forsøg.


Jeg er klar over at der liiige er nogle uger til halloween, men tænkte det kunne være lidt sjovt. Lavede lidt af hvert, da det jo kun var en prøve.








6 kommentarer:

  1. Damn de ser gode ud! Og super flotte! :D Jeg ved ikke helt,om jeg tror på, det er dit første forsøg, for så er det altså bare snyd ;)

    SvarSlet
  2. Hehe, mange tak Snö men jo, det er mit aller første forsøg. Jeg har som beskrevet måtte sjusse mig frem til alle ingredienserne og opskrifterne skal også forbedres til næste gang.

    SvarSlet
  3. Fedt! Gid mine første forsøg bare en gang i mellem ville blive sådan :P
    Nu har jeg kigget lidt mere på din blog og wow, du kan noget med kagekunst! Hvor lang tid har du lavet det, hvis jeg må spørge? :)

    SvarSlet
  4. Altså jeg startede min madblog i marts, var på et kagekursus slut maj og efter kurset gik jeg i gang her hjemme.. det var faktisk mildest talt besværligt at komme i gang, fordi det skal være vegansk. Jeg lede højt og bredt efter opskrifter, mest på amerikanske og engelske sider, og så fandt jeg frem til hvad der passede mig bedst hen ad vejen. Så det har været en længere process, men der er ca. gået 5mdr. siden jeg startede og jeg har endnu ikke kunnet slippe det helt :p

    SvarSlet
  5. Det lyder heller ikke helt let! Jeg kender det i hvert fald selv fra, når man finder en amerikansk opskrift, at de så bruger alt muligt fancy til det, som jeg ikke liiige har ved hånden. Det er bare træls :P
    Men du beviser, at det kan lade sig gøre! Det er meget opmuntrende! :D

    SvarSlet
  6. Hehe, hvor er du sød.. mange tak! Står altid til rådighed, med en kage eller to ;p

    SvarSlet