lørdag den 8. oktober 2011

Cupcakes a la me...

Jeg har på det sidste ikke rigtigt haft nogen anledning til at lave større kager.. så i stedet har jeg lavet lidt cupcakes her og der. Jeg tog selvfølgelig billeder, så her er lidt en blandet landhandel.


Banancupcakes med vaniljesmørcreme
Til en tirsdag med en veninde-hygge-kaffe-date <3



Mørk chocolate cip chokoladecupcake med vaniljesmørcreme
Bare til mig selv, fordi det var hyggeligt :)



Mørk chocolate cip chokoladecupcake med mokkasmørcreme
Til en mandag med min mormor til spisning...



Banancupcakes med chokoladesmørcreme
VALG-CUPCAKES :D
De gik rent ind hos veninden jeg så valg med..


Mørk chocolate cip chokoladecupcake med mokkasmørcreme
Til international vegetardag, som jeg fejrede med en vegetarisk veninde. Den i midten er lidt små-fræk(penis), men med to singlepiger som os, var den et fint indslag. Hun syntes den var så fin at hun ikke kunne nænne at spise den :P


Banancupcake med vaniljesmørcreme og chocolate chip chokoladecupcake med mokkasmørcreme
Til en kaffe-date med en veninde...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar