tirsdag den 27. december 2011

I den søde juletid..

Min jul har været begivenhedsrig og desværre ikke kun for noget godt. Jeg startede ud med at ødelægge min computer og i dag har jeg været en tur på skadestuen med en ordentlig flænge i knæet. Men på den gode side, har jeg julehygget med at passe en af verdens to bedste brødre og bage julekager i massevis. Der har været gode julefrokoster og store mængder af familie- og vennehygge, samt mange gode gaver.
Midt i al julehyggen og de mindre uheld, fik jeg da også lavet lidt i kage-afdelingen.







Min venindes datter blev 4 og ville gerne have en banankage med chokolade-smørcreme og dumbo på, så det gav jeg et forsøg... Da min onkels kæreste så billeder af den, bestilte hun hurtigt en magen til, til sin datter, der blev 3, den skulle dog have jordbær-hindbær fyld i stedet. Her er lidt billeder af de to semi-identiske kager.













En pige der var med til den forlovelsesfest jeg havde lavet kage til her i efteråret, ringede til mig med et ønske om en kage til at overraske sin bror med, til hans bryllup. Han er stor Real Madrid fan og deres logo skulle selvfølgelig være enormt og midt på kagen og så skulle den smage af chokolade, men uden at være for intens. Derudover skulle han og hans kones navn stå på den. Igen var det jo en førstegangs-øvelse, men jeg må da sige at jeg syntes det blev ret vellykket og de var glade for den.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar