søndag den 1. januar 2012

Årets sidste og første søde indslag!

Så er året omme og jeg havde en rigtig god nytårs aften, med en af mine bedste veninder. Jeg håber at i alle har haft et godt år 2011 og ikke mindst en god nytårsaften.


Her er hun; min sødeste søde veninde, Jen <3


Hos mig var det rigtig tøse-hygge med en masse lækker mad, gode vine og en lækker champagne. Typisk mig at fokusere på mad! :p der var selvfølgelig fint pyntet op, vi var fint klædt på osv... men tilbage til maden!



Menuen bestod af en appetizer/forret: nachos med "oste-dip", guacamole og salsa (dip og mole hjemmelavet selvfølgelig!), en hovedret: cremet ærtesuppe med "cheese-crackers" (alt hjemmelavet) og en dessert: vaniljeis fra Tofuline med chokolade ganache og mandelkrokant (ganache og krokant hjemmelavet).
Jeg havde naturligvis også lavet kransekage som vi nød med champagnen kl.24! Så traditionen tro, blev år 2011's sidste søde sag kransekage - og iøvrigt også 2012's første! Love, love, love! <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar